آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیای من در آتلیه پارک

1394/2/27 13:02
نویسنده : مامان عاطفه
145 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر متین و آرام من 

دوستت دارم تا آسمونها

دوستت دارم تا ستاره ها

دوستت دارم تا کهکشانها

عشق من عمر من جان منی

بند بند وجود منی

لحظه لحظه نفس کشیدنم به عشق توست.

خیال دوری از تو می کشد مرا.

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  شکلکهای جالب آروین

دختر عزیزم آندیا ی گلم امروز 20 اردیبهشت تو با خاله عارفه و عمو محسن رفته بودی پارک و اونجا مسئول آتلیه که تو رو دیده بود خوشش اومده بود و به خاله عارفه  گفته بود میشه از دختر تون عکس بگیرم واسه مدل آتلیه خاله هم با مال میل قبول و کرد و از شما عکس گرفتند و چون عکسهات ناز شد دو تا از اونها هم ما گرفتیم  قربون اون ژستهات بشم

در ضمن اینجا به نوبه خودم از عمو محسن و خاله عارفه عزیر تشکر میکنم که زحمت آندیا رو خیلی کشیدید ان شاء الله برای فندوق کوچولو جبران کنم  

پسندها (1)

نظرات (0)