آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیا محجبه می شود

1393/5/22 12:48
نویسنده : مامان عاطفه
146 بازدید
اشتراک گذاری

Cute Angel Graphic

 

 

نا امید نشو

 

روزی به خدا شکایت کردم که چرا من پیشرفت نمی کنم ؟! دیگر امیدی ندارم

می خواهم خود کشی کنم!

ناگهان خدا جوابم را داد  گفت : آیا درخت بامبو و سرخس را دیده ای؟

گفتم : بله دیده ام .

خدا گفت : موقعی که درخت بامبو و سرخس را آفریدم ، به خوبی از آنها مراقبت نمودم …

خیلی زود سرخس سر از خاک بر آورد و تمام زمین را گرفت ، اما بامبو رشد نکرد … من از او قطع امید نکردم ! در دومین سال ، سرخس بیشتر رشد کرد ، اما از رشد بامبو خبری نبود .

در سالهای سوم و چهارم ، باز هم رشد نکرد .

در سال پنجم جوانه ی کوچکی از بامبو نمایان شد … و در عرض شش ماه ارتفاعش از سرخس بالاتر رفت . آری ، در این مدت بامبو داشت ریشه هایش را قوی می کرد !

آیا میدانی در تمامی این سالها که تو درگیر مبارزه با سختی ها و مشکلات بودی ، در حقیقت ریشه هایت را مستحکم می ساختی ؟؟ زمان تو نیز فرا خواهد رسید و تو هم پیشرفت خواهی

 

rainbowbar3

   

rainbowbar3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rainbowbar3

rainbowbar3

پسندها (1)

نظرات (0)