آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیا و ترانه مورد علاقه اش

1392/9/19 10:58
نویسنده : مامان عاطفه
194 بازدید
اشتراک گذاری

        

totalgifs.com hamtaro gif gif 29.gif

 


 

یه دل میگه برم،برم،یه دلم میگه نَرَم،نَرَم

totalgifs.com musica gif gif novo18.gif 

طاقت نداره دلم،دلم، بی تو چه كنم

 totalgifs.com musica gif gif novo40.gif

پیش عشق ای زیبا،زیبا،خیلی كوچیكه دنیا،دنیا

totalgifs.com musica gif gif d.gif 

با یاد توام هرجا،هرجا،تركت نكنم

totalgifs.com musica gif gif novo3.gif 

سلطان قلبم تو هستی،تو هستی

totalgifs.com musica gif gif f.gif 

دروازه های دلم را شكستی

totalgifs.com musica gif gif novo6.gif 

پیمان یاری به قلبم تو بستی

 totalgifs.com musica gif gif novo36.gif

با من پیوستی

totalgifs.com musica gif gif novo8.gif 

اكنون اگر از تو دورم به هرجا

 totalgifs.com musica gif gif novo44.gif

بر یار دیگر نبندم دلم را

 totalgifs.com musica gif gif novo46.gif

سرشارم از آرزو و تمنا

 

ای یار زیباtotalgifs.com musica gif gif -10.gif

 

آندیا جونم این ترانه مورد علاقه تو بو و حتی موقع خواب هم این آهنگ رو گوش می دادی و اولین بار شهرزاد برای تو اینو خواند و تو خوشت اومد و با اون خوابیدی و بعد تو ماشین دایی حمید این آهنگ رو گوش دادی و تا تمام می شده می گفتی یه دل و دیگه کم کم همه توی گوشیهاشون توی ماشینهاشون آهنگ یه دل را می ذاشتن و خودت هم برای عروسکهات این اهنگ رو می خوندی
 
 
totalgifs.com musica gif gif novo11.giftotalgifs.com musica gif gif 1.giftotalgifs.com musica gif gif guitarra04.giftotalgifs.com musica gif gif novo15.gif
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)