آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیا جون در کنار بابا و مامان

1392/9/7 11:31
نویسنده : مامان عاطفه
180 بازدید
اشتراک گذاری

  

                                              مامان جون من چه مهربونه

دوسش دارم خیلی زیاد خودش می دونه

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای مادر

اونکه به فکر بچه هاست از همه بیشتر

 

 

 

بابای خوبم چراغ خونست

دستای گرم اون برام یه آشیونه است

یه شاخه گل هدیه ی ما برای بابا

اونکه همیشه سایه اش روی سر ماست

 

داداش جون من لنگه نداره

وقتی میاد برای من شادی میاره

یه شاخه گل هدیه ی ماست برای داداش

خدای خوب و مهربون مواظبش باش

 

خواهر خوبم چه نازنینه

برای من فرشته ی روی زمینه

یه شاخه گل هدیه ی ما برای خواهر

که خوب و مهربون اون ، مثل یه مادر

 

ما همه هستیم یه خونواده

خونه داریم کوچیک و قشنگ و ساده

هر کسی تو خونه ی خود دلخوش و شاده

شکر خدا داده به ما یه خونواده

 

 

آندیا جان تو چشم و چراغ من و بابات هستی اگه بدونی برای من و بابات چقدر عزیزی خودت باورت نمیشه با اومدنت به زندگی کوچک  ما دنیای بزرگی را برای ما فراهم کردی

این عکس در رستوران انزلی گرفتیم

 

glitters of family- mom with babies

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)