آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیا در برنامه عموحمید

1394/10/23 10:50
نویسنده : مامان عاطفه
323 بازدید
اشتراک گذاری

 تو همونی که من آرزوشو داشتم آندیا  جونم

تو همون جای خالی قلبم  تو بودی و من نمیدونستم کی میای و چه خوب و بجا اومدی ...

دخترم  همدمم  رفیق تنهایی های من   همراه کوچولوی من همیشه شاد بمون و شاد زنگی کن و اونطوری که خودت دوست داری زندگی کن نه اونطوری که دیگران دوست دارن .

آندیا  جونم عمرم   نفسم   تمام هستی من    عاشقانه دوست دارم مادر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز من و علی تو رو با چه ذوق و شوق بردی برای برنامه عموحمید بردیم و اولش هم خیلی ذوق و شوق داشتی ولی بعد موقع شروع برنامه زدی زیر گریه و برای برنامه نماندی منعصبانی  تلفندلشکسته       آندیا گریه  بابا محبت    فامیلها تعجب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)