آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دخترمن آندیا

تالار آروین جون در تاریخ 6/5/94

1394/5/18 11:58
نویسنده : مامان عاطفه
242 بازدید
اشتراک گذاری

آندیا  جانم

برایت رویاهایی آرزو می‏کنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
برایت آرزو می‏کنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی
برایت شوق آرزو می‏کنم. آرامش آرزو می‏کنم.
برایت آرزو می‏کنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده‏ ی کودکان.
برایت آرزو می‏کنم دوام بیاوری
در رکود، بی ‏تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو می‏کنم که خودت باشی.

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)