آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

13 خرداد با آندیا در امامزاده کوه

1394/3/17 12:21
نویسنده : مامان عاطفه
130 بازدید
اشتراک گذاری

                            دخترم :          

                                            

                                                          من هر روز                                                                   

                               با حرف هایی که تمام احساس من است                                                 

                     نوازشت میکنم                              

                    لمست میکنم                              

                                                      میبوسمت                                                                  

                                                    موهای نرمت را شانه میکنم                                                 

صورتت را میشویم

                    و به تو محبت میکنم تا همیشه مهربون باشی                                 

              عاشقتم دختر یکی یکدونم        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)