آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

دخترمن آندیا

تولد 12 سالگی پارسای عزیزم

1394/1/30 11:57
نویسنده : مامان عاطفه
169 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

کنار آشیانه تو آشیانه می کنم


فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم


کسی سوال می کند بخاطر چه زنده ای؟


و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

bday31

bday31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bday31

 

bday31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bday31

bday31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bday31

 

bday31

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیکتا
3 اردیبهشت 94 13:44
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*........... سلام خاله جون . خوشحال میشم به من سر بزنید. راستی اگر با تبادل لینک موافقید بگید تا لینکتون کنم و شما هم منو لینک کنید