آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

قربونت بشم چه روسری بهت میاد

1393/12/5 10:12
نویسنده : مامان عاطفه
165 بازدید
اشتراک گذاری

آندیا  جونم
 

دختر نازگلم

آسمان دستهای تو

برای من حریم عشق می شود

تو فرشته کوچولوی منی که در زمین

جا به جا نام تو بهشت را یاد من می آورد

نام تو بهترین گل زمین

که آسمان برای رویشت

نم نم قشنگ عشق هدیه کرده است

ای پناه زندگیم

صدای تو دلنشین

چشم هایت آینه

با تو مهربان

بهار همیشه در رگ زمین شناور است

با تو عشق رنگ دیگری است

با تو عشق معنای قشنگ زندگیست

دوستت دارم گلم...

قربونت برم نفس مامان...

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (4)

نظرات (4)

فرزانه مامان آرمیا
6 اسفند 93 12:50
دختر گلم آندیا جون خیلی ناز نازی شدی ماشاا... خدا برای مامان و بابات حفظت کنه. روسری خوشگلت کرده ماشاا... بوس از طرف من و آرمیا جون برات. بووووووس
بابایی
7 اسفند 93 12:38
لطفا سریع تو پست هاتون کپیش کنید.این اسفند در زندگی شما تکرار نخواهد شد برای اینکه اسفند امسال 4تا شنبه ،4تا یکشنبه ،4تا دوشنبه ،4تا سه شنبه ،4تا چارشنبه،4تا پنجشنبه و 4تا جمعه داره که این اتفاق هر 823سال یکبار اتفاق میفته.این اتفاق به کیف پول معروفه پس این متنو برای حداقل 5نفر یا 5گروه بفرست تا در عرض 4روز پول بیاد دستت .این متن بر اساس افسانه فنگ شو هست که در عرض 11دقیقه پس از خوندن باید فرستاده بشه . قابل توجه دوستانی که کنجکاون میتونن توی اینترنت سرچ کنن😧😶
مادر بزرگ
6 فروردین 94 16:57
یک تکه بلور از جنس حضور / یک یاس سپید از رنگ امید / با هر چه وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد تولدت مبارک
ĸoѕαr
27 فروردین 94 12:56
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی