آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

دخترم تراشکار شده

1393/10/28 12:03
نویسنده : مامان عاطفه
172 بازدید
اشتراک گذاری

 

برایت آرزو دارم
که نور نازک قلبت٬ به تاریکی نیامیزد.
که چشمانت٬به زیبایی ببیند زندگی ها را.
چو باران٬آبی و زیبا
بباری٬شادمانه روی گرد غم
به دور از دل گرفتن ها.
برایت آرزو دارم
به تنهایی نیالاید
خدا٬ این قلب پاکت را
و همواره به دستانت بیاویزد
چراغ راه خوشبختی
بدانی آنچه را اینک نمیدانی.
برایت آرزو دارم
سعادت را٬طراوت را٬
بهشت و بهترین بهترین ها را.
عزیز روز های من
خدا را می دهم سو گند
که در قلبم برای تو
خدارا آرزو دارم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_colorida.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_colorida.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif barra_colorida.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)