آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیا کابوی کوچک

1393/8/19 12:57
نویسنده : مامان عاطفه
152 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم عشق من!

چشمان تو را که از نهایت زیبایی و زندگی با من حرف میزند ، دوست دارم

نگاهت را که ساده و معصوم در جستجوی کشف این دنیاست ، دوست دارم

دستان کوچکت را که  لمس نرم طراوت کودکی است ، دوست دارم

صدای شیرنت که تمام دلم را مینوازد ، دوست دارم

قدم های تو را که چقدر آسان و راحت لحظه ها را در مینوردد ،دوست دارم

رویاهایت را که همه زندگی در عظمت سادگی اش خلاصه میشود ، دوست دارم

آندیای عزیزم با تمام وجودم می گویم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)