آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

سومین روز کودک

1393/7/24 9:53
نویسنده : مامان عاطفه
137 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدای مهربان من ! تو از عمق تمنای من ! تو از عمق نیاز من آگاهی !... 

ای بی کران مهربان...

 عاجزانه و ملتمسانه از تو میخواهم همراه کودکم باشی...

در لحظه لحظه زندگی اش بهترین ها را به او هدیه کنی

تو را سپاس برای تمامی مهربانی ها و نعمتهایت !

تو را سپاس برای همه ی عشق و محبتت ای نازنین یگانه.

بی نهایت سپاس خدای من !

من ..................! چشم براه لحظه ای هستم که تو را مثل همیشه سپاسی ژرف بگویم و

بیش از پیش ایمان بیاورم که تنها دستان پر قدرت توست که هدایت میکند زندگی مرا !

منی که تنها امیدم همیشه مهربانی تو بوده !

 

اینم  هدایا مربوط به روزکودک از  طرف مامان و بابا

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شکلکهای جالب آروین

 

 

و اینم هدیه خاله عارفه و عمو محسن به مناسبت روز کودک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

hanieh
24 مهر 93 10:03
سلام. وب زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم