آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیای نماز خوان

1393/6/19 8:16
نویسنده : مامان عاطفه
155 بازدید
اشتراک گذاری

 

*******

ابوعثمان مى گوید: من با سلمان فارسى زیر درختى نشسته بودم ، او شاخه خشكى را گرفت و تكان داد همه برگهایش فرو ریخت . آنگاه به من گفت : نمى پرسى چرا چنین كردم ؟

گفتم : چرا این كار را كردى ؟

در پاسخ گفت :یك وقت زیر درختى در محضر پیامبر (ص) نشسته بودم ، حضرت شاخه خشك درخت را گرفت و تكان داد تمام برگهایش فرو ریخت . سپس فرمود:سلمان ! سۆ ال نكردى چرا این كار را انجام دادم ؟

گفتم : منظورتان از این كار چه بود؟

فرمود: وقتى كه مسلمان وضویش را به خوبى گرفت ، سپس نمازهاى پنچگانه را بجا آورد، گناهان او فرو مى ریزد، همچنان كه برگهاى این درخت فرو ریخت.

 

totalgifs.com barrinhas gif gif menina.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif menina.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 totalgifs.com barrinhas gif gif menina.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif menina.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif menina.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif menina.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)