آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیا و دوباره تخم مرغ شکستناش

1393/6/16 12:07
نویسنده : مامان عاطفه
209 بازدید
اشتراک گذاری

Kinder2

 تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی
و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی مامان عاطی قربون این دختر شیطون بلاش بره امشب من داشتم با خاله شهلا تلفنی صحبت می کردم که دیدم صدا زدی مامان شتست گفتم چی دیدم جواب ندادی اومدم آشپزخونه دیدم بله خانم باز تخم مرغ شکسته  بعد می گفتم چرا شکستی می گفتم عیب نداره و من هم برای جریمه نشستوندمت و چند تا عکس کنار مدرک جرم گرفتم و تازه به من به قول خودت گفتنی بدجنسی هم نگاه می کردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)