آندیا جونمآندیا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

دخترمن آندیا

آندیا جونی و اسباب بازی هاش

1392/9/18 11:42
نویسنده : مامان عاطفه
448 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com bebes gif gif bebes04.gif

کی بود کی بود؟

یه توپ پَرپَری بود

پراش از این وَری بود

دیدم پراشو بسته

روی درخت پارکمون نشسته

حرف نمی زد ساکت بود

قهر با دو تا راکت بود

راکت ها روی نیمکت

هر دو تاشون ناراحت

باد اومد و هل داد و توپه افتاد

اونا رو با هدیگه آشتی شون داد totalgifs.com crianca gif gif crianca16.gif

 

آندیا جان این اسباب بازی مورد علاقه تو بود که برات از آستارا خریده بودم  بهش می گفتن توپ دیوانه وقتی داشتیم از پیش فروشنده این توپه رد می شدیم به تو این توپ رو داد و ما مدام می گفتیم نه آقا می ترسه ولی تو با این که پنج ماهه بودی راحت تو دستت گرفتی و حتی خوشت هم اومد و ما مجبور شدیم بخریم و طوری تو از این توپه خوشت می اومد که دیگه همه می دونستند ولی یک روز یک بچه شیطون بلا به جای توپ فوتبال توپ تورو گرفت شوت کرد و زد به دیوار و..........

این خیمه هم مخفیگاه تو بود و تو مدام می رفتی توش پنهان می شدی و ما رو صدا می کردی تا بیایم تو رو پیدا کنیم ولی یک روز که برای بار اول این خیمه رو زده بودم تو رفتی قایم شدی و صدات هم در نمی آمد من هرجا رو می رفتم می گشتم تو چیزی نمی گفتی تا بعد از پنج دقیقه دیدم تو رفتی اینجا نشستیtotalgifs.com babys gif gif 33.gif

این هم بوفه اسباب بازی های تو که الان اسباب بازی هات همه تغییر کرده

  

 

totalgifs.com verao gif gif menino e menina com bola.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پارسا
4 اسفند 92 15:28
اونیکه کنار پت و مت خیلی قشنگه جیگره گله
مامان عاطفه
پاسخ
خواهش می کنم خودتون گل هستید به قول آندیا خودت قولی